Höstlov!!

Hej! :)
Nu har det äntligen blivit höstlov och jag ska umgås med massa trevliga människor varje dag! ♥
I fredags var Lisa här typ hela dagen och igår hade Sigrid och jag en jätte rolig shoppingdag!! (bilder kommer)
Senare idag kommer Rebecca och vi ska typ kolla på en film eller något annat trevligt. Imorgon ska jag klippa mig och gå på bio med syrran. På torsdag ska jag och Valy umgås. På fredag: filmkväll med bästisen, på lördag ska jag slagga hemma hos Madde hela dagen + gå "bus eller godis" med henne och Madde FA. Sist men inte minst ska jag fika med Linnea på söndag! Det kommer att bli riktigt gött! :)
Jag kommer att ta en massa bilder och dem kommer upp så småningom.
Ha en superbra dag!♥
Puss och kram
Tar lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0