Idol 2011

Sitter och tittar på Idol 2011 första fredags finalen.
Mina favoriter är Molly, Amanda P, Olle & Amanda F!
Molly sjöng Adeles Set fire to the rain väldigt bra!
Amanda P sjöng Without you av David Guetta som också var jättebra sångmässigt men mindre bra uppträdande.
Olle sjöng Highway men och jag tyckte att det var så där låtval men otroligt bra sång.
Sist men inte minst sjöng Amanda F Made of och det var super!!!!
Det var alla mina favoriter ikväll och jag hoppas förståss att alla fyra går vidare.
Vilka var dina favoriter?
Idag har jag för övrigt varit i skolan spm vanligt och efter det gick jag hem och städade...
Jag är väldigt nöjd över att jag gjorde det!
Imorgon ska jag dansa och på söndag ska mamma och jag rensa garderoben och åka till Ikea + att jag ska dansa och då ska min kompis Madde titta på.
Ha en fortsatt bra kväll! :)
Olle Hammar
Amanda Persson
Amanda Fondell
Molly Hammar
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0