Börjar blogga igen!

Hej. Saknat mig? Joda, det var ett bra tag sedan jag bloggade och det är jag medveten om. Jag har faktiskt saknat att blogga men jag har bara inte vetat vad jag skulle blogga om, men nu står det klart. Jag ska blogga om vad jag gör förstås men också om hur jag mår och vad jag känner.
Jag hoppas att ni tycker att min blogg är bra och att det jag skriver är intressant! Jag kommer försöka att hålla en bra uppdatering och det kommer också att hända lite speciella saker som jag tänkte gå efter.
1. Jag ska varje gång jag shoppar lägga ut vad jag har köpt :)
2. Jag kommer att lägga ut en låt i inläggen. Inte exakt alla men nästan.
3. Jag kommer ha en frågestund varje fredag.
4. Sist men inte minst kommer jag också ha en månadens blogg tävling varje månad.
Det var allt för mig i det här inlägget!
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Ditt största fan EVER!

JAAAAH! :D:D:D:D:D LOVE YOU! <3 <3 <3

2011-09-29 @ 17:26:51
Postat av: AdaAdii

Wohoooo! Så skare låtaa <3

2011-09-30 @ 16:51:17
URL: http://missada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0