Friidrott/Frilufsdag!

Hej!
Som ni förstår så har jaghaft filufsdag/friidrottsdag idag. Det var faktiskt kul men jag vann tyvärr inget pris...
Jag säger dock grattis till dem som fick ett pris, speciellt guld.
Om ni nu vill veta mina resultat så kan jag berätta dem men jag vill att ni ska veta att jag är nöjd över mina resultat och jag också att det finns många som är mycket bättre än jag så jag vill verkligen inte skryta.
Kulstötning: 5m och 10cm
Höjdhopp: 1m och 5cm
Längdhopp: 2m och 66cm
80m: 13.34
Stafettlag: 3e plats
Det var nog allt!
Imorgon ska vi ha temadag i skolan och sedan på kvällen ska jag göra några intressanta grejer men det får ni vänta med att få reda på till imorgon.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad kul att du börjar blogga igen, Mélodie!

2011-10-01 @ 18:04:07
URL: http://chanelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0